۱۳۹۰ آذر ۲۹, سه‌شنبه

در وادی نگاه های تو

به استقبال سروده ی
درسایه های اشک تو، تصویر می شوم
با واژه های شعر تو، تحریر می شوم
                                          "خالده تحسین"
در واژه های شعر تو تحریر می شوم
با گرمی نگاه تو تقدیر می شوم
در امتداد هر غزلت بال و پر کشم
با هر چکامه ی تو که تعبیر می شوم
آهنگ یاس می رود از دیده و دلم
در حرف حرف نام تو تقریر می شوم
پرواز می کنم به سما می روم زخویش
بر قامت بلند تو تکبیرمی شوم
از چلچراغ آبی چشمان مست تو
چون روز می خرامم و تنویر می شوم

احمدعلی فخری

۲ نظر:

Unknown گفت...

سلام دوست عزیز خوشحال شدم از داشتن همچو وبلاگ زیبا و با شعرهای زیبا.
امیدوارم که همه روزه وبلاگت را بروز بدهی تا خواننده گان وبلاگت دیر منتظر نماند.
من همی یکی از دوستانت که در خانه فرهنگ کورس وبلاگ نویسی را خواندیم
موفق باشی
دوست تان گلاب شاه
www.beganna.blogspot.com

احمد علی فخری گفت...

درود فراوان دوست عزیز
سپاس از پیام خوبت
از اینکه به وبلاگ من سر زدی بی نهایت خوشحالم به امید پیروزی ات
فخری